Color IQ

Se spune că femeile sînt mai eficiente decît bărbaţii în a distinge diferitele nuanţe ale aceleiaşi culori. Zice-se aici că una din 255 de femei şi unul din 12 bărbaţi ar avea ceva dificultăţi. Sau poate în a reţine sumedenia de nume, gen piersică, fucsia, lila, baby-blue, navy-blue, bleu-ciel şi alte cele, folosite pentru a le identifica.
Mi s-a părut interesant în dimineaţa asta, aşa, cu capul înfundat de răceală şi ochii lipiţi, să accept provocarea celor de la Breslo şi să fac un test de culoare (FM 100 Hue Test).
Se pare că există loc de mai bine, sînt curioasă să îl refac şi altădată, să văd ce diferenţe de percepţie apar. Am colat aici cele două pagini web ale rezultatului meu, ca să vezi, de unde îmi place mie verdele se pare că aici şi în zona turcoazului sînt deficitară... Dacă vă faceţi testul, îmi spuneţi şi mie ce v-a ieşit?

Comentarii

  1. sigur ai gafat la bleumarin! tu ai spus ca e negru... Sau poate la rosu aprins vs burgund :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, deşi nici una dintre culorile/nuanţele menţionate de tine nu era acolo, pot spune că da, bleumarinul care îţi place ţie e atît de închis încît pentru mine e ca şi cînd te-ai îmbrăca în negru.
    Iar, în privinţa roşului aprins (adică ăsta: https://www.google.ro/search?q=ro%C5%9Fu+aprins&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=ro&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=FiBfT6z-O6mi4gSj0KHmBw&biw=1440&bih=710&sei=GiBfT5HKAemj4gTt9u3xBw), eu susţin în continuare că ce aveai tu pe tine era bordeaux: https://www.google.ro/search?q=colour+bordeaux&hl=ro&client=firefox-a&hs=cO5&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=4SBfT-u1Hs-N4gTCj520Bw&ved=0CDkQsAQ&biw=1440&bih=710

    RăspundețiȘtergere
  3. ai nimerit-o: pe pagina de rosu aprins, primul dreptunghi colorat din stanga sus (adica pe primul rand) e culoarea plovarului meu :P
    Nah...in conditiile astea se explica rezultatul...Sorry, hon'

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena