Ca de 1 Martie!

A făcut Arin mărţişoare, la cercul de ceramică, le-a colorat acasă la mama, cu ce s-a găsit prin ogradă, că a fost uşor răcit sîmbătă şi n-a putut finaliza operaţiunea în cadru profesionist (la cerc). Unul e al meu, mai sînt pentru învăţătoare, profa de religie, surpriză... şi... unul pentru Teodora, unul pentru Mămăruţa (ăsta i-l va da Radu colegei lui de clasă)! :))
Măcar virtual, un semn de primăvară din partea noastră pentru cititoarele şi cititorii (că şi pentru ei e soare afară) acestui blog!

Comentarii

  1. Oh, shoot... Faine si originale! Daca stiam ii dadeam comanda si de la mine, ca aici nu prea se gasesc martzishoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foooooooaaaaaaaaaarte faineeeeeee! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumim, Sandu! Copilul metafizic are înclinaţii artistice. :) Ha, chiar, există francezi care să ofere mărţişoare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, dacă mă poţi crede, mai devreme mă uitam cu Arin la cele două mărţişoare rămase: unul era al meu iar la celălalt Arin a spus: ăsta i-l dăm lui Lili! Nu i-am zis eu nimic, s-a gîndit el, acum că citesc ce ai scris mi se pare super coincidenţa! Şi eu i-am zis că tu vii deabia la vară şi îl voi ţine tot eu! Aşa că, ţi-l păstrez pînă vii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Binenteles ca nu, de aia ziceam ca nu se prea gasesc (adica nu se gasesc de loc, ca nu se poarta)...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena