The Descendants

Vineri seara, după niște exerciții de biliard, bîntuiam pe site-ul cu filme după ceva interesant. Eu am dat pe pagina cu comedii, acolo am găsit The Descendants (ce căuta acolo, habar n-am!) Pentru că partenerul de home cinema nu a avut chef de el, ne-am uitat la alte două filme, Black Death (discutabil) și încă unul, nu mai știu cum se numea, oricum, o încercare grea și proastă... la care am adormit.
Ieri, impulsionată de faptul că îl auzisem pe Vlad Craioveanu vorbind despre film la Guerilla de dimineață, am zis să văd despre ce este vorba. Și... l-am văzut, în două reprize că și la ăsta am adormit. Părți bune la filmul ăsta: peisajele superbe (sursa foto), cum juca tînăra actriță (Shailene Woodley) în rolul Alexandrei King, fiica cea mare a personajului principal, rolul episodic al lui Judy Greer (soția amantului soției personajului principal... hihi, sună bine, nu?!) șiii... cam atît! Nu mi s-a părut strălucitor scenariul, nu mi s-a părut strălucitor George Clooney, cu siguranță nu de cel mai bun actor în rol principal (premiu luat la Globul de Aur, acum e nominalizat și la Oscar pentru asta). Mi se pare că e foarte tare în cursa asta pentru factorul etnic, o fi politically corect să vorbești în fundal despre populația din Hawaii și despre păstrarea siturilor naturale (nu că n-aș fi eu ecologistă dar nu doar asta face un film să mă impresioneze). Pentru că nu i-am văzut pe contracandidați, nu mă pronunț dacă e vorba de o tendință generală.
Din filmele nominalizate la Oscar am văzut doar The Help, vi-l recomand oricînd, are și comedie, și dramă și ce vreți voi! Plănuiesc să văd acum War Horse, l-am găsit și pe ăsta online.
Mai multe despre nominalizările la Oscar găsiți aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena