Giiizăăăs!!!

Pentru că eu și Adriana aveam nelămuriri legate de meniul rechinilor balenă din filmulețul postat acum două zile, am apelat la nenea Google. Am aflat că ar mînca plancton și pești mici așa că am răsuflat oarecum ușurate că eventuala incursiune în acvariul ăla imens s-ar solda doar cu posibile înțepături prietenești ale pisicilor de mare (de discutat pe tema prieteniei).
Printre rezultatele afișate, găsesc ceva cu mulți pești care mănîncă tot... jocuri "educative" pentru copii. M-a pus curiozitatea să accesez pagina și găsesc o minunăție de descrieri la fiecare joc, trecînd peste greșelile de exprimare și foamea de cuvinte, una mai sadică și mai sîngeroasă decît cealaltă, promițînd distracții nemaivăzute cînd reușești să mănînci de toate, pești, oameni, lebede, și sînge, mult sînge... "special pentru tine"!
Dacă nu mă credeți, aveți mai jos niște exemple:

Joc nou pesti care se mananca special pentru voi. In jocuri pirati, corabii si balene astazi va prezentam monstrul din ocean 2, Moby Dick. Moby este o balena la inceput chiar draguta, pana incepi sa omori primii oameni si sa darami primele corabii, atunci realizezi ca se incadreaza perfect in categoria jocuri actiune cu momente horror si incepi sa iti imbunatatesti abilitatile balenei si sa o maresti ca sa poata manca din ce in ce mai multi pesti si pirati, de frica sa nu te manance pe tine pana la urma. Balena noastra e tare infometata, mai bine ai avea grija sa fie hranita.

Gen: actiune indemanare distruge atac

Piranha Pestele Ucigas 2

Piranha a revenit, mai periculos si sangeros ca niciodata el trebuie sa manance cat mai multi oameni ca sa se dezvolte si sa isi creeze trupa de piranha ucigasi cu care sa termine toate nivelele jocului. Dezvolta pestele ucigas astfel incat sa fie capabil sa omoare orice cu sange rece si, hranindu-se cu sangele lor, sa isi poata imbunatatii armele ucigase.

Gen: monstru upgrade aventura actiune

Piranha Pestele Ucigas

Joaca rolul unui peste ucigas si demonstreaza forta unui piranhia. Asteapta barcile si vaneaza-le, rastoarna oamenii in apa si mananca-i. Pentru fiecare nivel trebuie sa consumi o anumita cantitate de sange. Ai grija, unele barci te pot lovi, foloseste-ti indemanarea.

Gen: actiune aventura monstru upgrade

Fa ravagii in acest joc de groaza. Esti un rechin care distruge iahturile din Miami, mananca scafandri,lebede, peste si chiar elicoptere - tot ce-ti iese in cale pentru a acumula puncte in aceasta aventura. Fi un adevarat Horror Shark si ingrozeste intregul ocean prin sariturile tale ucigase.

Gen: actiune sange sadic aventura

Am încercat și eu Rechinul din Miami... îmi afișa jos: tocmai ai mîncat o femeie, tocmai ai mîncat o lebădă, tocmai ai mîncat un bărbat... nemai pomenit! Am încercat și săritura după elicopter și am rămas agățată de el, vedeți captura de ecran de mai sus. Și încă o dată: GIIIZĂĂĂS!!! Astea sînt jocurile pe care le joacă o parte din copiii noștri??? Doar mie mi se pare îngrijorător? Nu uit să mă felicit pentru extrem de puținul timp pe care ai mei copii îl petrec în fața computerului, pe jocuri controlate, gen LEGO sau hambarele de pe fațăcarte.

Comentarii

  1. si asa s-a nascut un nou tag, onlinedying :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi... ăla s-a născut de ieri, de la aplicația aia cu mesajul de dincolo de moarte... :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena