Femeia e un lucru complicat!!!

Asta clar de tot! Nu e de mirare că am relaționat întotdeauna bine cu bărbații (a se nota că prietenele mele bune sînt excepția care confirmă regula). Cum o dai, nu e bine! De exemplu, Honey era îngrijorată astăzi de cum o să mă împart eu în 5 de acum înainte (cu precizarea hotărîtă că "în cei 5 intră și ea". Ca să o împac, mă scapă gura și îi spun că nu m-am putut abține astăzi și i-am luat ceva, același lucru pe care mi l-am luat și mie:
GG
hihi... ce? ce? nu fi rea si zi
EU
neee... vezi tu
GG
reao! sosete? chiloti?
EU
nu pot să cred că ai ghicit din prima
GG
serios????????????????
EU
daaa... antiderapante, să vezi ce sweet sînt
GG
hai ,ma...nu trebuia sa-mi spuuuuuui! reao!!!!!!
EU
phiii... femeie, nicicum nu-i bine

Uite așa... am ieșit eu lupul cel negru și rău din toată povestea asta! Și mă plîng public, na! Și vă arăt și șosetele! :))

Comentarii

  1. parca vad ca mi le dai pe alea cu un numar mai mici ca sa ma stranga! ...bine zici "lupul cel rau"! lupoaica si-ar fi aparat puiul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Să se noteze aici că amîndouă perechile sînt identice și la fel (mărimea 35 - 38). N-am luat în calcul degetele reumatice dar cred că îți vor fi bune! :-P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha, am si eu identice doar bej...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super, Lili, eu am optat pentru o culoare mai tare...
    Nicolle, dacă ți le dorești tare... poate îți spun de unde le-am luat! :) Sînt moi și călduroase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm,,Cris, totusi nu-nteleg cine este a 5 cea persoana,,,?!!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu le-am primit cadou de la angi...

    RăspundețiȘtergere
  7. evident ca numaram toti alte 5 persoane! eu, de exemplu, i-am considerat pe copii un intreg, in plus eu n-am zis ca se imparte intre 5 persoane ci in 5! E o diferenta pentru ca eu am luat in calcul si bazinul si atelierul :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena