De pe drum

Așa arăta ninsoarea prin parbrizul mașinii, marți, pe Dealul Negru, dar nu despre asta vreau să vă spun. Nu am avut cum să fiu pe fază pentru că habar n-aveam de existența unui astfel sau unor astfel de subiecți pe drum.
Despre ce este vorba: duminică, mergînd noi spre București, eu pasager, tatăl copiilor la volan, un nene la costum tras pe dreapta, făcea semne cu mîna ca și cînd ar fi avut probleme cu mașina. Ea, mașina, destul de mare, habar n-am ce marcă, sigur mi s-a spus dar am uitat cu totul. Oricum, curăței! La care dl. de la volan începe să vocifereze că nu se mai satură ăia de pe marginea drumului, că de ani de zile îi tot vede, sînt doi (e drept, după cîțiva zeci de kilometri l-am văzut și pe al doilea), între timp au schimbat mașinile, au ajuns la unele mai scumpe! Cum? Profitînd de naivitatea altor șoferi, care opresc să îi ajute și sînt suficient de creduli cît să le dea niște sume de bani "cu împrumut", că au rămas în pană, că pînă la service, că nușce. Sumele, pînă în 200 de lei, cică așa nu îi poate lua poliția și na... fraier cine-i crede! Așa că... aviz amatorilor!
Despre un alt stil de țeapă v-am povestit aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena