OBI Christmas

M-am obișnuit să ilustrez postările cu cîte una-două-zece fotografii. De asta, parcă eram legată la mîini atunci cînd nu am mai putut descărca cadrele luate cu Pixie. Știu, v-am spus deja că sîmbătă mi-am cumpărat cititor de carduri dar tot sînt în urmă cu povestitul isprăvilor recente.
Vineri, am fost în mare pericol să ader la cultul Adelei. Asta pentru că, mergînd la Obi să îmi iau un ferăstrău nou (pe care l-am probat pe butucii de decor, că de, face bine să-ți fie vechi prieten directorul magazinului), în formație de cîte cinci, doi adulți și trei copii, ne-am cam pierdut în Wonderland, adică sectorul din magazin dedicat decorațiunilor de Crăciun! După bătaia cu pămătufurile prin raionul cu produse de curățenie, copiii au intrat frenetici în mulțimea de globulețe (unele dintre ele transparente, cu Moș Crăciun sau reni sau îngerași înăuntru), căsuțe, pitici, cizmulițe și căciulițe. Și noi pe lîngă ei! Nu știu dacă există ceva cu care să vreți să vă decorați casa de Sărbători și să nu fie acolo! Prețurile sînt în regulă, dacă nu mi-aș fi impus un buget în perioada asta, aș fi plecat cu coșul plin. N-am putut rezista să nu-mi iau un mic îngeraș din ceramică și o folie cu fulgi argintii de lipit pe geam. Întrucît presimt noi vizite la OBI, pînă de Crăciun, parcă văd că ăsta este doar începutul...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena