Not-shopping

Ieri noapte, "orășelul comercial" anunța mare noapte de reduceri, cu DJ și concerte atașate. Nu mă pot lăuda cu o mare febră pentru cumpărături, cel puțin nu la noi. Mi se pare deficitar raportul preț-calitate și alegerea limitată. În fine, vorbesc din amintiri pentru că a trecut multă vreme de cînd aleg să îmi combin vacanțele cu completat garderoba mea și a copiilor de prin cele alte țări.
Începutul ăsta este ca să înțelegeți că am mers pentru anunțatul concert cu Horia Brenciu și pentru că vine ziua metafizicului și aveam de căutat ceva complet SF pentru mine... faimoasele BeyBlade-uri, aka un fel de titireze, cică în Japonia e sport cu acte în regulă joaca cu chestiile astea.
Nu vă lăsați înșelați de fotografia cu mine, era doar ca să mă văd în poze, Chanel No.5 am primit o dată dar mi s-a părut că miroase îngrozitor. Să nu dau cu parul dar nu mi se potrivește! N-aș spune nu la Allure de la Chanel dar altfel, sînt fidelă de ani de zile parfumurilor Kenzo: L'eau par Kenzo ziua, Jungle, noaptea!

Să vă zic ceva și despre concert: am stat pînă la 12 să înceapă, mi-a plăcut, e prima dată cînd îl văd live, nenea e un om de show chiar dacă și el și cei din trupă au cam făcut varză textele cover-urilor cîntate. Mi-a plăcut și Anca Florescu, sibianca ce a cîntat cu el, mi-a plăcut și puștiul văzut la Imagine România 2011, cel mai tînăr participant, Alex Petre, tot din Sibiu. În rest... am cîntat, am dansat, cam atît!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena