În reluare...

Din seria: să ne chinuim copiii cu bune intenții, astăzi îi duc pe ai mei la teatru de oameni mari. Pentru că mama respectivă a fost convinsă de nașă-mea că ar trebui să mai meargă și ele la teatru, i-am recomandat piesa din seara aceasta, Îmi place cum miroși, eu am mai văzut-o, v-am povestit despre ea aici. Și pentru că am avut cîțiva neuroni odihniți, m-am gîndit eu cum că nu mi-ar strica să o mai văd o dată și să îi introduc și pe cei mici în lumea teatrului. Nu mai țin minte exact cît este de "liber" limbajul și gestica, sper să fie cît de cît în regulă. Țineți-mi pumnii să nu se plictisească Arin după primul sfert de oră!

Comentarii

  1. eu: vine prietena mea,ai mai vazut-o pe Cristina...vine cu copiii in seara asta
    el: cu copiii?????

    ;))))) era vorba despre cat de "liber" e limbajul. Si gestica :)))))))))))))
    Oare ce s-o mai intampla pe la Teatrul de Papusi?? :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Honey, victorie! Le-a plăcut! Mai multe detalii cînd mă apuc să scriu despre... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am zis oare ca eu am patit-o cu "Poveste de craciun dupa andersen", facuta de sarateanu, i-am dus pe cei mici, care au ramas cu ochii cat cepele dupa craciunite :)))

    da, scrie, astept :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai mei rămăseseră fixați pe fashion tv, în vremea cînd îl urmăream Arin avea vreo patru ani și mi-a zis: nu schimba, mama! lasă aici!... q.e.d.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena