Criză în dialog...

Fir-ar să fie de telecomunicaţii... respectiv de acumulatori şi încărcarea lor!!! Adică eram într-o discuţie super importantă cu Honey, care îmi spunea că DAAA, mi-a găsit la Zara hăinuţa pe care o însărcinasem să o caute (că a plecat cineva din Oldies cu precedenta, achiziţionată tot din Londra)! Şi văd şi sms-ul ei la fel de important că nu găseşte magazinul Calzedonia de pe Oxford Street. I-am răspuns unde e, normal! Dar, ştiu eu cînd îl primeşte? cu telefonul ei descărcat? Ooofff!!! Femeile şi problemele lor! Şi listele de cumpărături...
Căutînd foto pentru postul ăsta am dat de ce se vede plus un articolaş interesant, că tot ne plac nouă "studiile cercetătorilor britanici". Gagici, verificaţi-vă calendarul înainte de a pleca la shopping frenetic! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena