Mute - cîștigătoarea Festival Imagine 2011

S-a încheiat de două zile festivalul Imagine și eu nu am apucat să vă scriu ultimele impresii. Indiferent de preferințele mele, per ansamblu, m-a surprins calitatea trupelor înscrise, chiar dacă erau tineri, participanții au dovedit implicare, profesionalism și sunau chiar bine! Marele premiu a fost cîștigat, așa cum vă spusesem deja, de către Mute, trupă clujeană de rock modern alternativ, înființată în decembrie 2009. Membrii trupei sînt: Mihai Tăbăcaru (voce), Andrei Brumaru, zis Piso (chitară solo), Alexandru Nap, zis Texte/TxT (chitară ritm), Cristian Anton (chitară bass) și Sara Sîntamarian (tobe).
După aflarea cîștigătorilor, a cîntat byron, am rămas cu un semn de întrebare de ce noul album conține cover-uri ale unor piese românești, voi încerca să nu cîrtesc prea mult, mi-a plăcut oricum show-ul lor, timbrul solistului e pe gustul meu, la fel, explozia de energie de pe scenă.
La cina festivă de după, din Oldies Pub, mi s-a părut la început cumva aiurea faptul că membrii juriului au ținut să își justifice opțiunile, apoi am înțeles, sigur au fost discuții și mi s-a părut totuși în regulă că le-au dat sfaturi participanților despre zonele în care ar mai trebui lucrat pentru a face performanță.
Aștept cu interes ediția din 2012, Sibiul a impresionat prin organizarea de anul acesta astfel încît, anul viitor vom avea atît ediția națională cît și cea internațională aici. Sper să nu se mai suprapună cu ceva de gen Tîrgul Olarilor sau alte manifestări, că prea iese talcioc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena