Twinkle Twinkle Little Star

Cîteodată e suficient să îţi doreşti ceva foarte mult pentru a se îndeplini. Au fost din nou Nopţile Perseidelor, nopţi în care putem vedea "stelele căzătoare". Se pare că Pămîntul trece în perioada 17 iulie - 24 august, printr-un nor de meteori lăsat în urmă de cometa Swift - Tuttle şi în timpul acesta sînt vizibile cel mai mare număr de stele căzătoare din an. Se văd mai bine din afara oraşelor dar eu am fost suficient de norocoasă să văd trei anul ăsta... în decurs de 20 de minute, de la mine din grădină! Asta vineri noaptea, (fotografia este de ieri noapte, ar fi fost bun un trepied) am stat cu ochii pe cer chiar dacă era tîrziu şi era răcoare. Era frumos afară, linişte, anul ăsta nu simţeam parfumul florilor dar auzeam sunetele nopţii, maşinile trecînd pe Alba Iulia, cucuveaua din vecini şi strigătul prăzii ei. Întotdeauna mă întreb ce are la cină, nu recunosc sunetele, s-ar putea să fie de rozătoare sau de păsări surprinse în somn.
Nu mi-am pus o dorinţă sau trei, m-am bucurat doar că eram acolo, cu luminiţele alea aprinse, cu dîrele în cădere ce se stingeau atît de rapid, încît mă întrebam dacă le-am văzut cu adevărat. Oare pe ele le doare cînd pier?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena