Getting used to my Pixie

Nu trebuie sa ma obisnuiesc doar cu Pixie ci si cu computerul meu, proaspat intors acasa de la doctor, cu soft-uri "imbunatatite", pentru care ii multumesc lui Paul!
Inca habar n-am de multe dintre ele, am constatat ca am ym mov, ca am putut sa imi adaug acolo si contactele de pe facebook, nu pot deschide fereastra de chat cu ele dar... am dublul alertelor de x si y are online/offline, linked, status-uri & stuff! De ce mi-o fi trebuit chestia asta... nu stiu!
Dupa cum puteti observa, nici cu diacritice nu mai scriu, pentru simplul motiv ca habar n-am de unde sa schimb setarea tastaturii, language toolbar din pomul de iarna!
Recunosc, inca mi se par scary noile chestii pe care le poate face computerul meu asa ca, stau cuminte, poate imi trece! Cu ocazia faptului ca am computer acasa, am descarcat si fotografiile facute zilele acestea cu Pixie!
Sint rare datile cind incarc atitea fotografii, de obicei fac un colaj cind vreau sa pun mai multe imagini dar acum am zis sa le las individual, si va mai zic si cite ceva, ce si cum...
Ieri, intimplarea face ca m-am nimerit prin parc si pe Scoala de Inot exact inainte de meciul "cu miza" Vointa - echipa aia din Navodari, n-am retinut mai multe detalii, doar ca e de bine ca Sibiul a cistigat meciul, ca a promovat in Divizia A. Gresesc? Anyone?
Ocazie cu care toata zona a suferit transformari majore... de la masinile blocate zeci de minute in trafic, oamenii ametiti de la Budi, unul dintre ei dormind la bustul gol pe iarba, la masinile si pietonii de pe pista de biciclisti, ei, pietonii, intrebindu-se: "ce a avut Iohannis in cap sa puna pista in mijlocul trotuarului?!"
Ma mir si acum cit de inspirata am putut fi sa fiu pe bicicleta in toata nebunia respectiva, daca eram cu masina cred ca imi rugam moartea pe acolo si adio programarea mea de la o anumita ora!
Noroc cu excursia pina la Cisnadioara, ca m-a mai scos din stresul de peste zi! Ca de obicei, de aici vedeti nori si iar nori, si cimp si fin, mirosea nemaipomenit finul ala uscat... si nu ne-a prins nici ploaia, norii aia erau doar pentru ca stiau ca vin eu si s-au facut frumosi cu dedicatie speciala...
Asa precum anticipasem si eu si o parte dintre cei care ma cunosc, trebuie sa imi asum noile limite in materie de fotografii din mers. Cu Pixie exista rutina urmatoare: oprit bicicleta, dat jos regulamentar, scos gentuta aparat din rucsacul din spate, scos Pixie din gentuta, luat capacel, apasat buton de ON, eventual setat pe APUS si facut poze. Cooomplicaaata treaba!
Adio poze din mers, cel putin pina nu imi iau inima in dinti sa il port atirnat la git, sa mi se balangane in toate directiile... si sa risc sa il plantez pe undeva. Inca n-am inima asta, va anunt cind imi vine!
Imi place si ca am putut surprinde un avion in zbor, pe motiv de bintuit cu aparatul atirnat la git! Ati observat desigur ce de chestii pe roti se intimpla in oras zilele acestea, de la Turul Ciclist al Sibiului, la Raliul Sibiului. Mi-a placut sa surprind bicicletele alea parcate si, din pura intimplare, prezentarea in Piata Mare a echipelor participante la raliu.
Nu mi-a placut ca, din cauza Raliului, nu se mai tine proba pentru public, lipita de Turul Ciclist. Mi-ar fi placut sa particip, poate anul viitor!
In Piata Mare a fost agitatie, multe masini, turat motoare si neni coool. Pentru ca habar n-am despre aceasta competitie si despre vedetele ei, nu imi voi da cu parerea.
Nici Radu n-are habar dar ar fi vrut foarte mult un autograf, nu conta de la cine, pilot sa fie! Asa a ajuns linga Mihai Leu, cu mine dupa el, sa ii ceara autograf, fara pix, nu s-a putut, asa ca are doar fotografiile, m-a rugat sa i le tiparesc, sa si le puna in camera!
Poate mai incolo va afla el cu cine are poza, eu m-am mai invrednicit sa fotografiez din fauna roz... Am fotografiat-o si pe Abramburica, stiu ca nu mai este de multa vreme un apelativ potrivit pentru Dana Rogoz, dar parca i s-a lipit asta, cel putin pentru mine!

Comentarii

  1. Nu a fost un deranj, sper sa te ajute voturile mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam fain! Ma ajuta orice vot pozitiv! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. cand ti-am spus ca fac poze din masinacu mypixie, oare ti-am spus si ca sunt doar copilot? :D
    si-mi permit?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena