În tranziție

Îmi place și ploaia... cîteodată chiar foarte mult (printre altele și pentru curling-effect-ul pe care îl are asupra părului meu)! Dar apreciez echilibrul între zilele în care pot sta liniștită ca șopîrla la soare și cele lacustre.
Azi e o zi de tranziție... îmi place, am ieșit în grădină să văd în ce stadiu mai sînt florile, buruienile, gîndăceii, căpșunile și albinele... Bineînțeles, cu camera foto după mine. Am editat puțin fotografiile, să se vadă culorile bine, nu îmi dau seama de ce li se mai șterge din intensitate în fotografii. Probabil din cauza luminii.
Dacă ieri ascultam Fiul Verii... astăzi Ploaia (tipic feminin, tot timpul pe invers :)):
madonna - rain

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena