Cool as ice...

... probabil din inconștiență, mă simt pe bicicletă în traficul de pe Alba Iulia atunci cînd reușesc să merg așa la serviciu (poza nu este de acolo și nici nu e clară dar, se vede oricum cît sînt eu de fericită pe bici :)). Acum două săptămîni, mă distram de cum arătam încadrați să trecem de giratoriu spre Bieltz... eu pe bicicletă, un nene pe o motocicletă KTM și o mașină!
De cînd au început lucrările e nebunie generalizată... și mă simt și mai cool că mă strecor printre mașini. Nu știu dacă datorită faptului că sînt femeie pe două roți dar șoferii sînt super cooperanți. Azi, pe banda dinspre trotuar, decopertată, era plin de utilaje, eu încă nu mă hotărîsem cum fac să mă încadrez și nu semnalizam iar nenea de pe banda de lîngă axul drumului oprise deja să mă lase să trec în fața lui. E fain și cu trecutul spre Bieltz, la fel, semnalizez și mă lasă mașinile să trec trei benzi dacă socotesc și cea cu stația de autobuz. E un pic adrenalinic atunci cînd traversez prima bandă, fără să fiu sigură că și cel de pe a doua mă va lăsa să trec dar e fain!
A, să nu uit, pot să vă scriu acum despre mine pe bicicletă doar datorită lui Călin, care mi-a împrumutat-o pe a lui atunci cînd eu sufeream că am rămas fără! Trebuie să i-o înapoiez zilele astea dar îi sînt super recunoscătoare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena