Vreau să ştiu!!! Circulaţi, vă rog!

Ieri i-am scos pe copii şi pe GG la o pizza. La Max. Nu mai fusesem de cînd l-a preluat Gianfranco, arată la fel de bine, după trecerea lui Arin... arată cu trei umeraşe în minus, că le-a rupt cînd a sărit să îl agaţe pe unul dintre ele! :) Înainte să intrăm, căutam loc de parcare... eu - şofer! Trecem pe lîngă străduţa din imagine...
GG: puteai să intri pe străduţa asta, să parchezi acolo!
Eu: Nu puteam, că era sens unic!
GG: Da, dar era din partea asta!
Eu: Nu era din partea asta, eu aveam interzis!
Radu: Mama, îmi pare rău să-ţi spun, GG are dreptate, era sens unic din partea asta, mai era un semn de staţionare interzisă!
Eu deja rumegam mărunt că sînt contrazisă cînd eu văzusem clar semnul de interzis... şi cum mă învaţă fiul meu semnificaţia indicatoarelor... Parchez pe o altă stradă, la stînga, şi ne îndreptăm spre restaurant unde vedem... toate semnele alea!
Doresc să se ia măsuri: să se hotărască asupra unui sens... ca să evităm certurile în familie!!!

Comentarii

  1. Eu sustin in continuare ca era interzis din cauza lucrarilor...dupa cum arata unul din semnele din mijloc. Intotdeauna a fost sens unic acolo din "partea asta" :))
    Un pieton...fan autobuz...

    RăspundețiȘtergere
  2. se vede clar ca semnul cu interzis a fost adaugat odata cu cel de lucrari...

    RăspundețiȘtergere
  3. frau, aveai loc chiar in fata la max(in fata microbuzului). cine dracu crezi ca-ti dadea amenda la ora aia?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ GG & Sibianul: este foarte posibil să aveți dreptate cu asta, rămîne valabil faptul că eu nu aveam voie să virez la dreapta. Adevărul este că nu văzusem decît semnul de interzis.
    @ Teo: Doamne apără și păzește, Teo!!! Să parchez eu așa fraudulos pe colț? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu ma bag, nu ma pricep si sunt contra certurilor in familie. Bine, admit cand e vorba de altele...:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena