Minimal

Din seria interminabilă a "recuperărilor/refolosirilor" mele... mă întreba GG cînd a văzut că țineam o rîșniță de sticlă (cu verdețuri italiene, se aruncă după folosire) epuizată... asta la ce îți mai trebuie??? I-am răspuns: nu se aruncă, știu deja ce voi face cu ea, după ce mă prind cum pot să îi tai elementul de plastic+metal care rîșnește!
În imagine nu aveți sticluța respectivă, pentru că încă nu m-am prins cum să mă scap de plasticul respectiv dar aveți o sticluță de la sos de soia, una de la condimente pentru grătar, un țoi și un păhărel de țuică... zic eu că arată interesant florile puse în ele! Și, din nou... foarte ușor de "improvizat"!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena