Mîncare românească la greu...

Pentru că astăzi a început "Săptămîna românească" la Hotelul Ibis! Pe ici pe colo am contribuit și eu cu ceva elemente de decor, cum ar fi niște oale și ulcele, o roată de tors, amintire din podul casei și niște damigene, amintiri din pivniță. Una dintre damigene încă mai are o chestie în ea, am ținut-o în mașină în căldură azi toată ziua, începuse să miroasă suspect, dacă bubuie ceva la Ibis, nu adresați reclamații!
Lăsînd gluma la o parte, merită să mergeți să testați mîncarea, este delicioasă, eu am mîncat azi după masaj niște mămăliguță cu pui, șunculiță fiartă și mujdei... o nebunie!!! În fiecare seară, începînd cu orele 19:00, puteți mînca în restaurantul hotelului pe principiul "all you can eat buffet", cu mîncare caldă (inclusiv ciorbe) și rece la prețul de 35 lei/persoană. Rezervări și informații la telefon 0269/218100.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena