Flori de cireș...

... în grădină nu am! Am avut acum ani de zile dar din păcate, cireșul s-a uscat! Aș fi vrut să mă pot bucura de ele, mă gîndesc de multe ori la cultul pe care îl au japonezii pentru admiratul florilor de cireș, m-a impresionat foarte tare în Ultimul Samurai, felul în care Katsumoto (Ken Watanabe) căuta bobocul perfect! Nu știu dacă voi reproduce exact replica dar spunea că: "Ai putea să îți petreci o viață întreagă căutînd bobocul perfect și nu ar fi o viață irosită"...
Oricum, sînt minunați pomii înfloriți primăvara, la mine acum vedeta este mărul de vară, fotografia este făcută cu telefonul mobil, aparatul meu foto bîntuie în apropiere de Malaga acum, cu mama respectivă. Au un parfum delicat, e o plăcere să stau în spatele grădinii, chiar dacă nu pentru o viață întreagă...

Comentarii

  1. Frumos, te admir pentru delicatetea ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat să scriu în postul ăsta despre unul dintre autorii mei preferați... Yasunari Kawabata! Cred că ți-ar plăcea, el chiar e delicat! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena