The Box

Atunci cînd am văzut pe fațăcarte că Mitichi se pregătește de o super petrecere și că ia și cîțiva prieteni cu el, mi-a atras atenția. Am intrat să văd fotografiile localului unde spunea că merge, The Box, și am rămas impresionată. Bine, știu că el oricum face fotografii reușite dar aici era mai mult. Design-ul era ceva deosebit, unitar ca și concept, trebuia văzut! Așa că... m-am băgat în seamă să aflu despre ce era vorba: seară Jagermeister!
Cum aveam deja în program karaoke în Oldies, am zis că merge să trecem întîi prin The Box, noul local... să vedem cu ce se laudă! Nu ne-a dezamăgit, fotografiile reflectă atmosfera de acolo, am stat la masa din stînga sus, probabil pentru că era petrecere, organizatorii s-au gîndit să alimenteze original scrumiera cățeluș... cu prezervative. Foarte inspirat!
Ne-a părut rău să plecăm, DJ-ul invitat, DJ Danika, o sculase deja în picioare pe GG, eu mă bîțîiam pe scaun, dar ne așteptau prietenii, plus că mie îmi era dor să cînt. După cum vedeți în fotografia trimisă de Mitichi (cealaltă am luat-o direct de pe pagina de facebook a localului, tot el este autorul), seara a fost una extrem de animată!

Comentarii

  1. Te tii de distractii, bravo. Imi place, bravo :D
    Localul chiar arata super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lillee, sînt unele lucruri care (încă) îmi plac.. :))
    Tudor, nu știu, la noi n-a fost nevoie, a doua zi nu mai erau acolo... :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena