Fidelizarea

Nu știu dacă zodia este responsabilă pentru un anumit conservatorism al meu. Sau mai curînd aș putea să numesc asta fidelitate, atașamentul față de lucrurile bune și sigure. Îmi duc mașina/ile (că s-au mai schimbat în timp) la același mecanic de aproape 10 ani, am de mult timp un broker unic de asigurări, merg de aproape patru la același salon pentru masaj...
Recordul absolut îl deține Carmen, cosmeticiana mea, prima dată am fost la ea în liceu, de atunci am rămas fidelă, cu scurte întreruperi cînd nu lucra și mergeam la cea de la care învățase. Orice "vizită" la ea este mai mult decît tratament cosmetic sau epilat, îmi este aproape și dragă și mă încarcă energetic, cu riscul de a-și descărca ea bateriile. De fiecare dată, cînd plec de acolo sînt mai luminoasă, minunile puse de ea pe fața mea au un efect vizibil, remarcat de prietenele mele, așa cum s-a întîmplat și vinerea asta. Dacă ar fi după mine, companiile cosmetice ar da curînd faliment, la cît de puține produse folosesc, vă pot recomanda totuși crema de zi și de noapte din gama Inositol Vegetal de la Yves Rocher. Eu o folosesc cînd îmi aduc aminte, adică o dată pe săptămînă sau la două săptămîni! Dar asta pentru că am un as în mînecă... numele lui este Carmen și îi mulțumesc!
P.S. Știu deja că sînt foarte drăguță cu masca pe față! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena