Randomization

Probabil că prima întrebare ar fi ce caută colajul ăsta aici... răspunsul este că nu există o explicație logică, e ceea ce am simțit eu azi! Mi-e frig și mi-e dor de vară, de mirosul reginei-nopții seara. Afară e alb acum, în sufletul meu tot alb, cu tușe turcoaz, cred, din moment ce am ales alăturarea asta de imagini.
Azi la bazin am avut parte de o imagine cel puțin suprarealistă, ploua înăuntru, cred că era condensul de vină sau acoperișul ăla care necesită reparații de atîta timp. Nu mă plîng de condiții, ăsta este, cu ăsta defilăm... dar dacă stăteai să urmărești picăturile de apă, mai ales după ce plecase destul de multă lume și suprafața era mai liniștită, îți inducea o stare stranie, lacustră...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena