Ice, Ice, Baby...

Azi am inaugurat gheața patinoarului din Piața Mare. Am luat patine de la ei pentru că nu le-am mai găsit pe ale mele. Motiv pentru care acum am răni la amîndouă gleznele (m-au jenat teribil) și vînătăi multiple! Știu că pare aiurea să dau vina pe patine pentru căzăturile mele, dar aici, chiar așa a fost, că nu eram obișnuită cu ele, nu aveau zimții din față - pe care patinele mele îi au - lucru cu care eu frînez așa că... de cîteva ori, încercînd să fac asta, n-am reușit decît să reeditez povestea cu Bambi pe gheață, am acum urme în ambii genunchi... nici n-au trecut vînătăile de la caiac, că am unele noi... :) prevăd reacția lui Alin, mîine la masaj... "na, acum ce-ați mai făcut?!" Cred că n-am căzut de atîtea ori nici măcar în tinerețe, atunci cînd băieții găseau oportun să își manifeste sentimentele prin trîntit frumos pe gheață! Din proprie inițiativă nu îmi amintesc să fi căzut decît de două ori în trecut, dar atunci cînd am căzut am făcut-o temeinic: prima dată, în timp ce patinam în viteză cu spatele (pe patinoarul vechi), mi s-a înfipt lama patinei într-o gaură din gheață și am făcut un salt în spate direct pe noadă... n-am mai fost în stare să mă ridic o vreme... stăteam în genunchi pe gheață pînă au venit prietenii mei să mă ajute. A doua oară, din nou cu patine închiriate, pe un patinoar în Italia, aici am prins o zonă cu ace de brad și conuri scuturate pe gheață, eu din nou vitezomană, de data asta am plonjat în față pe gheață, am reușit să mă lovesc în zig-zag: genunchi, șold, coaste... și acum simt durerea din dreapta, deasupra sternului, unde mi-am fisurat/zgîlțîit vreo coastă sau cartilagiu.
Hmmm... cam multe văicăreli prin postarea asta... una peste alta n-a fost chiar rău, picii s-au distrat, au măturat gheața în repetate rînduri dar nu s-au lăsat păgubași, am încercat să îi învăț cît de cît, va veni și ușurința patinatului cu timpul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena