Street-Art

Nu ţin minte dacă am postat pe blog fotografii de graffiti de pe unde am mai umblat (prin afara ţării, mă refer). Ştiu că în unele cazuri n-ar trebui încurajate pentru că distrug aspectul unor clădiri, dar, în altele mi se par chiar inspirate şi cred că scot din anonimat spaţii terne. Îmi plac inclusiv cele de pe garniturile trenurilor urbane din Paris sau Roma.
Aşa că, m-am bucurat atunci cînd am descoperit aceste desene pe o clădire a cărei destinaţie îmi scapă, aflată în spatele ultimelor blocuri de pe strada Rahovei, noi mergeam pe jos spre centrul comercial. Va trebui să aflu şi ce este acolo, mai ales că este o clădire rotundă, încă n-am scăpat de obsesia mea de a avea propriul turn (nu neapărat de fildeş).

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena