It's a New Day...

Știu că avem cu toții același cer și că norii ăia albi și frumos smotociți de azi de la amiază și cei de acum, mai îmbufnați și cenușii, sînt inevitabil și mereu o întîmplare a tuturor. Dar, parcă azi au fost pentru mine, și pentru noua mea zi cu mine ca personaj principal!
Azi la bazin am depășit o nouă limită, mai mult psihică decît fizică: am înotat pe sub apă lungimea bazinului (fără labe, bras) iar în capăt, nu am ieșit, m-am întors și am mai venit pe sub apă 8 - 9 m. E prima dată cînd reușesc lucrul ăsta, pînă acum eram programată să ies atunci cînd ajungeam lîngă perete, Doru m-a asigurat și sînt sigură și eu că pot și mai mult dar nu am vrut să forțez. Am avut și sprijinul domnului Liviu, pe care îl tot întîlnesc la bazin, i-am spus ce vreau să fac și s-a oferit să înoate în preajma mea, pentru cazul în care aș avea nevoie de ajutor. Aaa... și astăzi am descoperit o nouă gîdilătură narcisistă: atunci cînd plutesc pe spate, cu labele, dînd doar din picioare... să îmi privesc imaginea alunecînd prin apă, reflectată în sticla ce protejează neoanele din tavan... foarte faaain!!!
Și o dedicație pentru "cosmeticiana nebună" și frumoasă!!!:
Kate Havnevik - New Day

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena