Nu-ți uita papuceii roz, Mon Cheri!

Îmi vorbea zilele trecute un prieten despre modul în care au fost afectaţi bărbaţii de mişcarea feministă, cum, pentru a echilibra balanţa, în faţa asumării în forţă a imperativului... "femeie, fii bărbată!!!", s-au simţit datori să se efemineze ei (mai mult sau mai puţin, a se vedea metrosexualii). Mi s-a părut uşor exagerat, mai ales că mie îmi place prea mult să fiu femeie! Daaarrr... ce credeţi că am văzut iar pe rafturile unui magazin? De fapt a văzut Corina şi mi-a atras atenţia… papuci de casă pentru FEMEI – albaştri, pentru BĂRBAŢI – roz!!! Am fost suficient de inspirată să am aparatul foto la mine, nu se vede chiar bine scrisul pentru că m-am grăbit, să nu mă ia lumea la întrebări că le fotografiez produsele!
E clar că nu ar tebui să fim limitați în gîndire, în alocarea culorilor unui sex sau altul, o spun asta în cunoștiință de cauză, avînd în vedere că piticii mei sînt albaștri sau că lui Arin îi place foarte mult roșul... dar, voi putea să zîmbesc cel puțin... văzîndu-l pe el, căutîndu-și tîrlicii roooz... :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena