Nu mai sint copil... :( sau Lectii de iubire!

Probabil ca unul dintre cele mai dificile lucruri ca mama este partea in care ti se cere sa te joci cu tot soiul de minuni... si tu, sau cel putin, eu, nu te mai simti in stare! Cu toate lectiile care deriva din asta! De exemplu, zilele astea, Arin mi-a adus foarte incintat o jucarica mesterita de ei la scoala, o mamaruta cu dop si biluta, n-am inteles exact cum functioneaza decit mai tirziu. (adica o intorceai si puteai sa o impingi pe podea, aluneca fain datorita bilutei din dop). A pus-o pe biroul meu, e drept ca eu n-am priceput ca vroia sa ma joc cu ea! Dupa o zi, imi remarca dezamagit:
- Mama, dar este in acelasi loc! Nu te-ai jucat deloc cu ea! Eu, pentru ca te iubesc, m-as fi jucat cu ceva care iti placea tie!...
Stiti cum se simte asta? Probabil unii dintre voi, da!

Comentarii

  1. Draga mea vrei sa ne jucam impreuna cu jucariile...daca vrei ne putem vedea la o sesiune de joc am si eu jucarii de la nepotica mea .
    Sunt foarte serioasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am putea face un workshop... :) Ar fi bine să pot!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena