Non ti muovere...

Cred că ar trebui să iau o pauză de cărţi, de filme! Nu mă pot abţine să nu mă implic şi după una/unul din astea, îmi ia două zile să îmi revin. Ştiu, cei care mă cunosc au ceva dubii cum că îmi revin totuşi... :))
Aseară am văzut un film pe care mi-l recomandase mai demult tatăl copiilor, un prieten mi-a făcut rost de el, nu îi mergeau subtitrările dar avînd în vedere că încă nu am uitat italiana, m-am descurcat.
Ce pot eu să vă spun despre Non ti muovere, filmul din 2004, regizat de Sergio Castellitto, în care acesta joacă şi rolul principal masculin:
- că merită să îl vedeţi dacă aveţi nervii tari şi suficientă deschidere sufletească pentru povestea lui; poate fi mai greu de digerat povestea unei mari iubiri, începută printr-un viol, la fel, viaţa dublă, de neînţeles pentru unii, a lui Timoteo, chirurg de succes, fascinat de Italia, femeie fără trecut şi fără viitor de la marginea societăţii;
- că Penelope Cruz (Italia) face un rol nemaipomenit, cel mai bun în care am văzut-o eu pînă acum (mi-a plăcut şi în Todo sobre mi madre, filmul lui Almodovar, iar recent, a ridicat cumva producţia atît de elogiată a lui Woody Allen, Vicky Cristina Barcelona, un film care nu m-a impresionat deosebit).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena