Joi... dupa Marti, dupa Craciun

Ieri, dupa Zumba, mi-am propus o iesire la film, vazusem ca este in program Marti, dupa Craciun, filmul lui Radu Munteanu, despre care auzisem si imi doream sa il vad. Mirela mi-a tinut companie, am mincat mai intii niste pizza buna (cu spanac, mozzarella si rosii, v-o recomand) la Regina, si apoi ne-am indreptat spre cinematograf. Uitasem de promotia de miercuri, cu sms-ul la Orange, in schimbul codului primit puteau intra doua persoane achitind pretul unui singur bilet. Adica, 4 lei de caciula intrarea!
Sincera sa fiu, as fi preferat sa platesc biletul intreg... pretul redus a atras acolo o intreaga fauna, pentru care nu conta foarte mult filmul ci sa se faca auziti. A fost neplacut, dezavantajul unui film in limba romana, intr-o sala in care primatele primeaza, este ca nu mai auzi mare lucru din ce vorbesc personajele. Asa ca, din discutia amantilor din debutul filmului n-am priceput nimic, scena avea firescul ei, dar la neuronul odihnit din capul multora din jur ajungea doar imaginea cu doua trupuri goale, iar stinjeneala lor cred ca ii facea sa braveze prin tot soiul de exclamatii.
O cronica foarte inspirata a filmului si putina bagare in seama cu cinematografia actuala din Romania gasiti aici. Eu va pot spune ca am apreciat in mod deosebit scenariul, jocul actorilor, Mirela Oprisor mai ales, e foarte buna in rolul sotiei (Adriana). Ii veti mai vedea pe Mimi Branescu (Paul = sotul adulterin), Maria Popistasu (Raluca = amanta), Dragos Bucur (Cristi), Victor Rebengiuc (tatal lui Paul). Foarte bine condusa scena intilnirii accidentale dintre sotie si amanta (vezi foto de pe feeder.ro), tensionata exact cit trebuie! Situatia adulterului si apoi a alegerii este redata realist, frust, fara floricele sau judecati inutile.

Comentarii

  1. grea alegere, si in film sa fii(asta dupa ce am citit cronica aceea). filmul? mai incolo, cand oi fi de scos prin oras

    RăspundețiȘtergere
  2. Miju, sint curioasa cind va fi aia... mai incolo... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena