Îndulcitorul zilei... hreanul!

Ani de zile nu am mîncat hrean... atunci cînd mai gustam la cîte o nuntă clasicele rulouri de şuncă cu pastă de hrean îmi dădeau lacrimile, mă apuca strănutul şi altele de genul... La fel cum am păţit cu alte alimente (gen spanac sau zarzavaturi din supă), plăcerea gustului a venit treptat.
Acum îmi place hreanul, poate nu cel mai pişcăcios dar, orişicît... Nu înţeleg totuşi fanteziile de marketing ale comercianţilor! Ieri am fost la un magazin din apropiere să îmi cumpăr un borcănel de hrean gata preparat (foto). L-am căutat unde era ketchup, muştar... muştar cu hrean... nimic! Din întîmplare, mă uit şi la raftul următor şi, surpriză!... lîngă miere, hreanul pe care îl căutam! Acum ce să înţeleg eu? Că ar trebui să îl încerc cu puţină miere? la desert? în ceai, poate? Sau l-or fi pus lîngă miere pe considerente de terapii alternative... Am o dilemă!
Pînă o lămuresc, aş vrea să vă cer ajutorul: să-mi spuneţi o reţetă eficientă de preparat şi pus la borcane hrean pentru iarnă, grădina mea nu duce lipsă de el, parcă m-ar tenta ceva home made!

Comentarii

  1. daca afli reteta aia, s-o dai lumii, ca e interesata!(nu-mi place sa dau 8 sau 10 lei pe un borcan de hrean in piata, cand am in gradina alor mei si hrean si timp :D)
    eu il oparesc un pic, astfel tinand cam o luna; daca ajung la tara zilele astea, poate pun reteta mea; e bun, dar e altceva decat ce se aseste in piata. si mie ala imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mijuuu... mă adînceşti în nedumerirea mea... eu vreau reţetă, nu pricep ce e cu opăritul! Dacă aflu, o dau mai departe, we have a deal! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. cat despre hrean ca indulcitor, pot sa iti zic ce am patit eu cu scobitorile, ca inca mai folosesc; eram in real, cautam, pe langa altele, scobitori. n-am gasit, oricat m-am invartit, si l-am intrebat pe unu' imbracat in albastru, de-al lor, unde se gasesc scobitorile; si mi-a raspuns: la detergenti :|

    si cu oparitul[hreanului] am pomenit de fapt o parte dintr-o reteta pe care o folosesc eu la conservatul hreanului. sper sa revin cu amanunte :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E clar, ceva ne scapă în legătură cu marketingul produselor!!! Va trebui să o mai pun pe Gabriela să îmi împărtăşească din nevoile individuale şi de grup, şi cum stă treaba cu economia! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena