Curje apa...!!!

Din ciclul... mare e gradina... o intimplare de ieri: fiind in oras sa caut cadouri pentru mai multi copiii, dupa ce le-am luat niste carti, zic eu foarte frumoase si educative, de la Humanitas, mai aveam inca ceva de rezolvat. Prin Piata Mare m-am bucurat de cerul ala frumos innorat si de stropii de ploaie, ocazie cu care am facut doua poze cu mobilul (vi le arat si voua).
Pentru ca m-am intilnit cu un prieten am ajuns cu el sa vad un apartament de vinzare, undeva intr-o curticica pe Tipografilor. Nimic iesit din comun, atita ca pe o usa de la etaj era prins un bilet cu urmatorul text:
"ANTENTIE LA VECEU CURJE APA DEFECT TOTAL"... :))
Nu stiu voua, dar mie mi s-a parut hilar. Am vrut sa fotografiez capodopera de mai aproape si am urcat scarile catre etaj, stiti cum sint casele astea, cu multe familii, ar fi trebuit sa trec prin fata mai multor usi. Nu urc eu bine... ca in prima usa pe linga care trebuia sa trec apare un personaj masculin... doar in chiloti, gri cu bulinute sau ceva alb... ce se vedea de burta aferenta, nici gind sa plece din usa... statea acolo sa pot "admira" privelistea si din fata si din profil. Ce era sa mai fac, normal ca n-am mai ajuns in dreptul anuntului, am coborit linga Paul, incercind sa evit sa il privesc pe Don Juan de la balcon! Asa ca, trebuie sa ma credeti pe cuvint, ca aia scria pe biletelul din fotografia din dreapta sus...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena