Micul pictor...

In mod necesar si inevitabil, orice mama se mindreste cu progeniturile respective si cu creatiile lor! Asa si eu, nu ma pot abtine sa nu ma laud cu ce picteaza Arin! Si, mi se pare ca sint suficient de obiectiva cind spun ca am impresia ca are si talent... imi place tare mult cum armonizeaza culorile si cum deseneaza ce-i trece prin cap. Si Radu e talentat, a fost si vreo doi ani la cercul de desen, a facut niste icoane pe sticla foarte reusite acolo. Avem ceva filon artistic in familie, mai ales de la fratele bunicului meu, pictor, gravor pe timbre sau de la unchiul meu, creator de medalii, monezi si altele la monetaria statului.

Comentarii

  1. hehe, tare!
    sper sa aiba destule suprafete libere pe care sa isi manifeste talentul. imi amintesc ca pentru ai mei, cand mergeam la tara, era de neconceput sa nu am macar un pachet de creta colorata pentru un weekend. ok, ei 'infrumusetau' acolo gardurile :D

    risc ceva daca te intreb ce e chestia aia verde dintre picioarele personajului din dreapta? ok, presupun ca este personajul lui 'avatarizat', in verde - nu in albastru, cu coada si alti connectori ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arin a trecut de faza creta colorata... picteaza cu acuarelele pe stilp, pe ciment, pe trepte... :)
    Mai bine nu intrebi de chestia aia verde... :)) Si eu am ezitat sa il intreb pe Arin. Totusi, m-ar interesa raspunsul lui asa ca parca m-as risca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Combina frumos lucrurile...poate ca ar trebui sa il duci la un crerc de desen. Acolo este indrumat si isi poate face si un nou cerc de prieteni. Eu am luat chestia dintre picioarele personajului drept ceva artistic(va surgerez sa faceti la fel).:)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena