Into the sunset...

Pe cit posibil, incerc in ultima vreme sa fac cite o tura cu bicicleta in weekend. Chiar daca traseele se repeta, cerul reuseste sa fie intotdeauna altul. Stiiiuuu... eu si pasiunea mea pentru cer si nori!!! :)
Ieri, dupa lenevit in gradina si gratarel cu Andreea (care a facut un super bait pentru carnea de pui, cu miere, condimente de tot soiul, usturoi si nu mai stiu ce era pe acolo...), ne-am mobilizat totusi pentru a merge la Cisnadioara.
Am mers pe varianta Sibiu-Cisnadie-Cisnadioara-Sibiu. La Cisnadioara am facut o scurta oprire pentru inghetata, am socializat cu catelul care poftea la inghetata noastra, capra aia nu stiu daca si ea poftea dar, a incercat sa ne atraga in tot felul atentia. Ca progres biciclistic, m-am incapatinat sa merg doar cu foaia mare, pe toate pantele, si acum, genunchii mei imi cam spun ca parca nu era cazul... Dar, miine e luni si daca e luni e Reflexo-vital... si ma mai repara Alin!
Normal, am facut multe fotografii cu cer si nori, va arat si voua citeva, am prins un apus superb, s-a lasat cu un photo-shooting pe marginea drumului, unde Alexandru a avut ocazia sa testeze imaginea fotografica a "La vie en rose"... Noi si apusul fotografiat prin lentila ochelarilor lui de soare...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena