Codiţă de sirenă..

Am şomat cîteva zile bune de la scrisul pe blog. Adopt modelul Jeaninei, adică nu mă mai dau peste cap să scriu, atunci cînd sînt prea obosită, sau nu mai am timp şi de asta... Aşa că, la două zile după ce s-a întîmplat, vă pot spune că am înotat miercuri, la Olimpia, cu codiţa de sirenă a lui Alexandru, proaspăt sosită şi mi-a plăcut foarte mult! Normal, mai am în continuare mari probleme în a "capta unda", dar vă mai arăt cum este! Deabia aştept şi în concediu, la mare, să testez acolo apneea dinamică, cu labele de scafandru. Aaa... şi acum vreau să îmi cumpăr clemă de nas, pentru făcut tumbe prin apă sau pentru încercat apneea dinamică pe spate... că pînă acum am folosit-o cea a lui Brian sau a lui Alexandru... ocazie cu care mă pot da peste cap şi pe spate! :)
Din păcate, bazinul Olimpia se închide în august, pentru concediile personalului, ieri a fost ultima vizită la bazin pentru mine, pînă în septembrie. Chiar dacă eram frîntă după tura de bicicletă: Sibiu - Poplaca - Gura Rîului - drumul spre Păltiniş - Răşinari - Sibiu (traseu făcut în 2 ore şi 20 de minute), unde au scos băieţii untul din mine, n-am putut să nu mai merg o dată, să mai dau din codiţă...

Comentarii

  1. Foooarte frumos, acum, cu noile labe-labă, eşti mult mai aproape de a fi sirenă. Lo siento mucho pentru că ţi se-nchide bazinul, da' n-ar strica să stai vreo lună-două la mare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o intrebare:de unde ai cumparat coada de sirena?Vreeeeau si eu unaaa:(((

    RăspundețiȘtergere
  3. Je, e chiar naspa ca se inchide bazinul, voi merge probabil o saptamina la o mare albastra si ma mai joc acolo!
    Maria Cristina, Monofin-ul nu este al meu, este al lui Alexandru, l-a comandat prin internet, de la firma OMER. Nu stiu daca e de pe site-ul asta, dar din asta este: http://www.leaderfins.com/cgi-bin/form.cgi/63eng?id=255&tm=1219282189

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena