Dedicatie lui Brian

UUUAAAIII!!! Am reusit sa inot in apnee dinamica cu miinile pe linga corp!!! (asta este pentru vinerea trecuta!)
UUUAAAIII!!! Am reusit sa inot in apnee dinamica si cu miinile in fata - astazi, am facut cinci bazine pe sub apa, trei cu miinile pe linga corp si doua cu ele in fata, si ma bucur tare, chiar daca nu foarte vizibil! Lasind gluma la o parte, am avut profesori buni, Brian si Alexandru, in trei sedinte si doua saptamini, progresele sint vizibile. Inca putin antrenament... sa imi iasa "unduirea" perfecta (Doru zicea si acum ca sint ca un delfinut, dar el este ingaduitor!) si s-ar putea sa ma si vedeti!
M-a distrat titlul fotografiei... "delfin curios", il gasiti aici, mi-ar placea sa inot cu delfinii, nu stiu daca si lor! :)

Comentarii

  1. Trebuie neapărat să scrii aici şi sfaturile profesorilor tăi, că să reuşească şi alţii mai bine :D
    Şi mai trebuie să pui pozuliţe cu tine sub apă ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... voi incerca sa mi le aduc aminte, era ala cu exersatul la bara, dar nu l-am pus in practica, e mai mult o chestie de simtit miscarea aia, nu stiu cum sa o definesc... :) dar ma voi gindi!
    Cu pozele nu stiu cum sa fac, nu am camera subacvatica... :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena