Treceri...

Ieri mi-am permis sa imi urez si eu La Multi Ani, alaturi de zecile de urari primite (pe facebook, telefon, blog), pentru care va multumesc! Pentru ca luni nu se putea chefui cum trebuie, am anticipat cumva lucrul asta, simbata. Tot anticipat, am primit de la Arin, trei scrisorele-magazine, le-am scanat mai sus pentru a ma lauda cu ele! :) Normal ca am primit si multe cadouri de la prietenii si colegii mei, au fost foarte inspirati! La Reflexo-vital, am primit cadou sedinta de masaj de ieri, am reusit sa il conving pe Alin ca aceasta sa fie de relaxare, asa ca a fost minunat! Tot cadou am primit astazi un tratament facial de la draga de Carmen, cosmeticiana mea de ani de zile! Cu alte cuvinte, rasfat total!
Ma distreaza ca ma intreaba oamenii daca ma simt altfel... la 35 de ani? Probabil ca nu voi invata niciodata cochetaria feminina de a-mi ascunde virsta. N-am nici un fel de angoasa legata de anii care trec, fiecare imi aduce experiente noi, oameni noi si vechi alaturi de mine, ma simt inca foarte tinara si activa, am doi copii frumosi si sanatosi, care ma iubesc, asa ca, las altora intrebarile si problemele temporale. Singura data cind am fost deprimata de o trecere, a fost cind am implinit 20 de ani. De ce atunci? Nu stiu, ala a fost pragul meu! Probabil din anumite puncte de vedere am ramas undeva pe acolo!
Fara o legatura cu cele de mai sus, o melodie care imi place, poate voi incerca si sa o cint la karaoke:

Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena