Este pe aproape...

Varaaa... !!! Cel putin asa se pare, avind in vedere ziua de ieri si dupa amiaza de astazi! Si, la mine in gradina au inceput sa se coaca fragutele si capsunii, asa ca am motive sa fiu optimista! Ca sa nu ma dezmint, si sa fiu circotasa, voi spune ca incepe deja sa imi fie frica de anul asta, anuntat ca cel mai calduros an de nu stiu cind... adica ploua si e frig nu e bine! E cald si soare iarasi nu e bine! :) Om trai si om vedea!
Pina atunci, urmaresc cu interes progresul florilor mele... astazi bujorii! Asta ca sa mai pot ignora buruienile si iarba ce imi ajunge la briu, pina acum am avut scuza ca ploua, acum, trebuie sa pun la loc cutitul sarit de la masina de tuns iarba si sa vad pe unde scot camasa, ca la cit e de mare, prevad o mie de drumuri pentru golit recipientul in care se aduna iarba taiata... God, I need some help!!!

Comentarii

  1. faine capsuni si fragute, am inghitit in sec :|

    eu am mancat cirese sambata, culese de pe Tocile, mniam, mniam; n-am avut aparatul la mine :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena