BuyBooks

De curind am primit un off-topic cu o invitatie care m-a atras, cea de a scrie despre o carte care mi-a placut sau care m-a dezamagit si de ce. Totul pentru o reducere la achizitia de carti de pe un site, BuyBooks! Deja eram familiarizata cu numele lui, pentru ca il vad pe Facebook, pe pagina Elizei, e abonata la citatul zilei de pe site-ul asta.
Pica bine, oricum ma gindeam la un moment dat sa ma pling, sa va spun ca, alaturi de celelalte lucruri care nu-mi plac, era si faptul ca a trecut enorm de mult timp de cind nu mi-am mai cumparat o carte, nici macar de la reducerile Humanitas. Semn ca m-a lovit criza!!! Noroc cu ziua mea, cu Alina, Silvia, Mihaela si Cristina, asa am doua carti noi in biblioteca, amindoua promit sa fie o lectura foarte placuta: Herta Muller, Animalul inimii si Aurora Liiceanu, Patru femei, patru povesti!
Revenind la motivul acestui post: o carte care mi-a placut si imi va placea intotdeauna este Un veac de singuratate, a lui Marquez, am mai scris despre ea. De ce? Pentru felul in care se impleteste realul cu fantasticul, pentru lumea aia fluida si fara granite, unde orice realitate pare posibila! Pentru felul in care creste, organic, Macondo si familia Buendia, cu seria fara sfirsit de Jose Arcadio si Aureliano, cu destine incredibile de femei si barbati ce curg asemenea unui riu... Dupa cartea asta, am citit tot ce mi-a cazut in mina de Marquez, a fost "love at first reading"... :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena