Traveler IQ

Poate am amintit că jucam într-o vreme Geo Challenge pe Facebook. Azi am găsit de la Ovidiu o provocare la o nouă găselniţă din asta geografică (eu care sînt papuc de casă, cu ajutorul jocului respectiv m-am mai deşteptat puţin, probabil pînă la stadiul de flip-flop). La prima încercare am ajuns la nivelul 10 din 12, 323.473 de puncte, cică am un IQ de călător de 106. Dacă schimb şi mouse-ul, presimt că îmi va mai creşte puţin... :)) În caz că aveţi chef, sper că funcţionează şi de aici:





The Traveler IQ challenge ranks geographic knowledge of cities such as: Clearwater, Amsterdam or Columbia by comparing results against 5,406,694 other travelers. Brought to you by TravelPod, part of the TripAdvisor Media Network

Comentarii

  1. M-am jucat şi eu, dar prietenul meu a făcut mai multe puncte :) deh, băieţii sunt mereu mai buni la geografie parcă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Li, eu il iau ca pe un exercitiu util. Stiu ca baietii sint mai buni la geografie, ce putem face?!... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. 380.320 puncte, tot nivelul 10, IQ apropiat :D

    trebuie un mouse bun si ... mi se pare ca ma grabeste cam tare bara aia de evolutie a raspunsului

    RăspundețiȘtergere
  4. Normal, Miju, cum spunea şi Li aici, bărbaţii pricep mai multe despre geografie! :)
    Mie mi se pare că trece prea încet la întrebarea următoare (sînt eu mai repezită probabil) şi mă deranjează cursorul! Că parcă n-am aceeaşi precizie, e derutantă pătrăţica aia...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena