Oglindă, oglinjoară...???

Nu știu dacă e de laudă sau nu, am eu o presimțire că Lillee m-ar trimite la o exorcizare rapidă :)) dar... nu mă machiez... decît foarte rar și foarte puțin. În condițiile astea, credeți-mă că m-am amuzat tare, ieri, pe Bălcescu, atunci cînd m-au abordat pline de speranță două domnișoare:
- Bună ziua! Vă răpim puțin timp, sîntem de la... (companie ce vinde cosmetice prin catalog), facem un sondaj...
- Mă grăbesc, chiar n-am timp...
- Vă rugăm, doar cîteva întrebări...
- Fie!
- În căt timp vă machiaţi?
- Nu mă machiez (dăăă, mă gîndeam că e evident, s-or fi gîndit ca sub ochelarii de soare ce ştiu eu ce ascund)...
- Totuşi, la o ocazie, cînd mergeţi undeva şi vă machiaţi, cît timp vă ia?
- Două minute... cît să-mi dau cu ruj!
- Ooohhh, să vă prezentăm oferta noastră: vă învăţăm să vă machiaţi eficient în 6 minute...
- OMGF, gîndesc eu, tanti a lipsit la primele două răspunsuri!!! Chiar n-am timp de aşa ceva!!! Mă scuz şi plec. Oare de ce avea impresia că mi-aş dori să pierd de trei ori mai mult timp cu ceva la care oricum nu mă pricep?
(P.S. În poză, eram la o nuntă, îmi împrospătam "machiajul" :))

Comentarii

  1. din cand in cand cred ca e pardonabil sa te ceri afara pentru un pudrat de nas :)))))

    altfel o sa apreciezi timpul atunci ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... mai trebuie să iau lecţii! Machiajul meu se rezuma la rujul de buze! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer...e ok sa te machezi, dar nici sa exagerezi cu asta. Un machiaj daca nu e facut bine poate sa te faca sa arati mai bine fara...

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Cristina, perfect de acord, un machiaj bun te poate ajuta mult, la fel cum unul prost te face să arăţi mai naşpa decît eşti. Eu încă nu înţeleg anumite "sorcove" care umblă prin oraş... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena