Joia Mare

Ca în fiecare an, azi am vopsit ouăle! Cred că singurele ”tradiții” personale sînt vopsitul ouălor în Joia Mare și împodobitul bradului în seara de Ajun. De cîțiva ani, le vopsesc folosind cojile de ceapă, indiferent de cît de reușite sînt culorile, e felul meu de a revendica ceva din viața tradițională, ecologică, dacă vreți să îi spuneți așa! Am folosit și apa în care am fiert urzicile, a ieșit o culoare neutră, dar dă bine contrastul. Cei care mă cunosc știu că nu am o afinitate deosebită pentru Sărbătorile creștine, cel puțin cea care se apropie acum are pentru mine o altă semnificație.
Dacă se spune că în tot răul și un bine, pot spune că faptul că am uitat de ouă pe foc, cît timp mă uitam la film, a fost un lucru bun, culoarea a ieșit mult mai intensă. Am văzut Something New, un love story inter-rasial, cu Sanaa Lathan și Simon Baker, pe care îl știam ca și Nick Fallin, din The Guardian, un serial pe care îl urmăream într-o vreme. Uitasem cît poate fi de sexy. Ce pot face, sînt totuși un spirit profan! :) (sursa foto)

Comentarii

  1. ti-au iesit foarte fain ouale, e culoarea pe care o prefer de pasti. un singur model imi place in afara de cel in foi de ceapa, cel in hartie creponata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțu, Miju, s-au nimerit! :)
    Hmmm... ouă în hîrtie creponată?... trebuie să mă înveți și pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. În Noaptea Învierii, Lumina lui Dumnezeu coboară pe pământ! Deschide larg ferestrele sufletului tău și lasă Lumina Sfântă să pătrundă în cele mai ascunse cotloane! Paște Luminat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cora, mulțumesc mult pentru urare! Este foarte frumoasă! Paști Fericite și ție!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena