Ice Age 3

Din nou am avut noroc cu Miju, si am vazut un film pe care doream de mult sa il vad. Este vorba despre Ice Age 3 (sursa foto)! Super fain filmul, nu ma dezmint cu filmele de animatie, sint tot mai reusite si le apreciez tare mult! Dupa problemele inevitabile in cazul meu, ca, ooofff, nu merge dvd-ul in calculator cu smplayer-ul, nu merge pe dvd-player (s-a ocupat Radu de el, de nu mai citeste discuri :(), nu incape pe stick... pina, norocul ignorantului, dau dublu click pe el si se deschide cu windows media player... yuuupyyy, chem copiii si ne uitam, nu mergea subtitrarea, nu-i nimic, eu intelegeam, copiilor le-am mai tradus din cind in cind. Azi, ne-am uitat din nou la el, m-am trezit si am bifat la inceput limba romana, l-am vazut sincronizat in romana, fericire mare pentru copii... Stiu, sint cosmarul informaticienilor!
Dintre comentariile memorabile legate de film, ambele apartinindu-i lui Arin:
- scena cu gramada de pterodactili albastri (sa le spunem la toti asa, ca nu stiu care era diferenta) urmarind pterodactilul roz pe care "calareau" o parte din personaje (zici ca eram in Avatar, dar asta este alta poveste), ce se gindeste Arin: "sigur aia sint masculi si aia e femela, o urmaresc cu totii...", a naibii concurenta asta!!! eu ma gindisem ca vazusera doar cina :))
- scena cu veveritele, dupa ce s-au "imprietenit" si Scrat cara amaritul la mobila prin caminul conjugal, pina vede din nou ghinda si pleaca sa o ia: dupa ce se termina filmul vine Arin la mine: "Mama, de ce a abandonat veverita luna de miere pentru o ghinda???" Ma bufneste risul: nu stiu, Arin, foarte rau a facut! Hihi, pun pariu ca s-ar fi gasit o gramada de barbati care sa il aplaude :)
Va las sa va amuzati cu o scena din film, ca de obicei, secventele cu Scrat mi se par super reusite:

Vezi mai multe video din Animatie

Comentarii

  1. Iubesc Ice Age...mi se pare unul dintre cele mai amuzante si dragutze filme facute in ultimii ani...:X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena