Un An Nou Fericit!

Mi-e cam lene zilele astea să mai scriu pe blog... între serviciu și pregătiri de Revelion, parcă nu mai găseam momentul potrivit! Am mai spionat la prăjiturelele lui Miju, la cățelușa orfană, în căutare de stăpîn a lui Brylu sau la urările lui Băgă. O admir pe Lillee, că scrie frenetic, unde mai pui că a avut timp să-și schimbe și ”fața” blog-ului!
Vă spun și vouă ce-am aflat eu zilele astea: cum că artificiile sînt tare periculoase pentru sănătate, nu că ți-ar bubui urechile sau mai știu eu ce daună imediată, dar cică stăm sub un ”duș” de substanțe chimice tare periculoase, aflate în componența lor! Dacă rezistați, țineți-vă deoparte! Eu sigur nu pot: voi sta sub ele (că și-așa petrec trecerea dintre ani în Piața Mică, în dragul meu local Old Friends), cu gura căscată și ochii uimiți... încă n-am trecut de vîrsta mirărilor!
La Mulți Ani, tuturor! Să ne vedem, auzim, citim cu bine la anul!

Comentarii

  1. oh, o sa fi chiar sub ele acolo. eu acolo te vad cu gura uimita si ochii cascati, eu asa as sta(foarte bun locul, daca va lasa multimea sa iesiti din pub)

    Un an nou, Orin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eheeei si pe langa toate astea...am avut timp sa-mi fac si varfurile roz:))
    La Multi Ani Orin si tot ce-ti doresti! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Mulți Ani, Lillee! Te pup! Vreau să văd și eu vîrfurile roz cu care te lauzi! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena