Merry Bazart...

În imagini... ce am văzut, ce mi-a plăcut și am mai și cumpărat de la cea de-a doua ediție a tîrgului de handmade, Bazart, intitulat de data asta Merry Bazart, pentru a fi în spiritul Sărbătorilor. Mergeți să vedeți ce este expus acolo, totuși cu mare grijă, că tentațiile sînt multe și mari! Ce vă recomand eu: bijuteriile Dacianei, cele made in brașov, memento vivere, alias priceless awards și Zona Quilt (aici veți găsi tehnici complicate de lucru, suprapuneri inedite de materiale textile, inclusiv replici după tablourile lui Klimt), gentuțele super haioase Army of Mice sau confecțiile Motzilov și Beggar.

Comentarii

  1. :) Misto ca ne impartasesti si noua aceste lucruri. Doar de la tine mai aflu si eu una alta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Lillee, sper să nu vă plictisiți de shopping-ul meu... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena