Micii melomani...

Aseară, picii s-au apucat să îmi facă inventarul casetelor audio. Le-am explicat că nu ne mai merge casetofonul de la combină dar ei tot căutau pe acolo. Eu în bucătărie, spălam vasele. Apare Arin cu o casetă, ce avea o mică minge de fotbal pe ea:

Arin: Mama, am găsit o casetă cu fotbal!

Eu: Nu e fotbal, e muzică, Arin!

Arin: Muzică de fotbal?

Eu: Mami, nu e fotbal, stai să văd ce casetă e, aaa, e aia de două ore, e cu muzică din Franța!

Arin: Muzică de fotbal din Franța?

Eu: NUUU, doar muzică din Franța!!!

Arin: OOOfff!!!

Îl aud după, merge la Radu și îi spune: ”Nu e cu fotbal. E cu muzică din Franța. Eu nu rezist două ore cu muzică din Franța…!!!” Eu mă stricam de rîs. Vine iar:

Arin: Mama, asta ce e?

Eu: Asta e muzică clasică, Arin! Rapsodia albastră, de Gershwin!

Arin: Ooo, ce păcat că n-o putem asculta! Îmi place muzica clasică!

După, noroc cu You Tube, au ascultat copiii și ”Rapsodia”! Arin s-a apucat să danseze, zicea că ”arată ca muzica de la circ… rapsodia e amuzantă!” E drept, nu se compară cu Rachmaninov, aia era într-o vreme muzica din mașină, dar se descurcă și cu asta! Le-am pus și muzică din soundtrack-ul de la Arizona Dream, și asta a avut succes, ”Get the Money!”…

Comentarii

  1. saracii, nu se plictisesc in casa??? In locul lor eu cred ca m-as urca pe pereti

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai liniștită, și ei se urcă, deocamdată doar pe mobile... ieri se jucau de-a circul, Arin era leul și avea un traseu de parcurs, făcuseră niște tuneluri din pături... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe, clasicele corturi facute din ce apuca prin casa/sala de gradinita. nu mai stiam pe unde sa calc, mai greu era cu adunatul.

    nu zic si ca vor sa vada filme de oameni mari?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, Miju, încă nu zic nimic de filmele pentru oameni mari... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. asa le ziceau filmelor la care ma uitam eu dupa ce ii puneam la culcare ;))
    un woody allen, ceva? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Vicky Cristina Barcelona? În cazul ăstuia a fost cam pomul lăudat, nu m-a prea impresionat! Din filmele precedente nu mai țin minte nimic... cred că e vîrsta! :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena