Free Willy...

Ăsta sînt eu, pentru că de astăzi mi s-a încheiat oficial consemnarea la domiciliu = carantina, și pot să ies și eu să dau ochii cu lumea și cu orașul!
N-am cîștigat nici un premiu dar simt nevoia să mulțumesc tuturor celor care au fost alături de mine și mi-au oferit ajutorul lor, aici este o listă nesfîrșită (colectivul Old Friends, ei au amînat inclusiv una dintre petrecerile tematice din calendarul lunii noiembrie, pentru a fi siguri că pot veni)... și mai ales persoanelor pe care le voi enumera mai jos:
- vecinei mele, d-na Luca, pentru că ea a fost prima care mi-a cumpărat de mîncare + mi-a plătit facturile telefoanelor mobile și alte comisioane;
- lui Teo, pentru bunătățile de la Plus + suport moral;
- Corinei, pentru că mi-a luat de mîncare, m-a susținut și ea cu telefoane zilnice + mi-a adus zacuscă cu pește făcută de mînuțele ei;
- Ioanei, pentru că mi-a plătit factura la cablu, ne-a trimis ciocolată și jucărele pentru Radu (implicit îi mulțumesc și lui Andrei, fiul ei, că s-a lipsit de ele);
- Alinei, că mi-a recuperat salopeta de ski;
- lui Andrei, pentru că mi-a plătit factura de telefon + internet, salvîndu-mă astfel de trei zile de sevraj, fără mess, facebook, blog și altele.
Acestea fiind spuse, vă mulțumesc că sînteți prietenii mei!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena