A touch of green...

Îmi plac mult lucrurile vechi, cu o istorie a lor, îmi place să îmbin nou și vechi atunci cînd îmi decorez casa. Evident, am tot timpul cîte ceva în minte. Am și mult material disponibil prin magazii și garaj, lucruri care zic eu că merită o a doua șansă. Din păcate, am omis să îi fac o poză raftului din imagine, așa cum arăta înainte de operația de ”cosmetizare” făcută de nenea tîmplarul pe care îl mai prind eu din cînd în cînd să mai pună în practică cîte una dintre ideile mele. Pot să vă spun că zăcea prin magazie, era desciocolat, cu un placaj groaznic în spate, de o culoare gri-albăstrui scorojită, dar avînd încă potențial și cele două sertărașe drăguțe, cu mînerele vechi din metal. Ce a ieșit vedeți aici, și-a găsit locul în baia mea, chiar aveam nevoie de un spațiu pentru prosoape și alte lucruri necesare.
Așa că, eu zic să gîndiți de două ori înainte de a ”casa” ceva! Dacă sînteți în pană de idei, sînt aici!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena