Snorkeling la Olimpia...

După luni de zile de pauză am ajuns din nou, ieri, la bazin! Nenea de la intrare chiar m-a întrebat dacă mai știu să înot, că nu m-a mai văzut de mult! Îl întreb cum e apa, zice că are 28 - 29 de grade, mi se pare cam mult dar mă asigură că la frigul de afară va fi bine! Trebuie să recunosc că avea dreptate, înăuntru friiig, la vestiare frig, noroc cu apa și cu dorul meu de înot! Apa limpede dar pe fundul bazinului, un strat gros de precipitat maroniu! La primele 15 bazine îl ignor, savurez faptul că sînt din nou în apă, mă și grăbesc să îmi fac turele înainte să apară ce știu eu ce înotători bezmetici, să ridice toată nebunia aia! Asta pînă îl văd pe Izzy, pe sub apă, pe culoarul de lîngă, scria în praful ăla de acolo, mă gîndeam că lasă un număr de telefon... comandam și noi o pizza... :))) Lăsînd gluma la o parte, după, am început să privesc cu atenție în jos, n-aveam pipă de snorkeling, că nu o suport, dar, în mare, cam așa s-ar putea traduce ce făceam eu... și aveam ce vedea: inimioare, fețe zîmbitoare, SEX (ăsta apărea cel mai des), unii jucaseră chiar și X-O!!! O explicație tehnică pentru ce e pe fundul bazinului tot există așa că nu m-am isterizat: în apă se pune nușce substanță care face să se coaguleze particulele de mizerie din apă, pentru a putea fi aspirate! Eh, chestia asta nu știu cînd se va întîmpla, a fost cel mai mic lucru care m-a deranjat acum, adică: unu, că e foarte frig pe culoare și la vestiare, peșteră! și doi, au mărit tariful, e acum 20 RON, dar n-au schimbat nimic, ce am văzut nou ar fi o cameră care monitorizează bazinul de înot, tipul de la intrare urmărește și monitorul, aaa, și au mutat dulăpioarele cu cheie din vestiar, de pe un perete, pe celălalt! Ce mi-e mie ciudă este că și așa, tot la Olimpia voi merge, pentru că nu am unde să înot în altă parte, că dacă aș face distanța din cele 60 bazine de astăzi în bazinul de la Neptun, spre exemplu, m-aș plictisi de cîte ori ar trebui să întorc sau să fac slalom printre bălăcitori! Uuufff!!!

Comentarii

  1. eu nu sunt fan inot dar din cand in cand merita o miscare acvatica. Acum sunt debusolata dupa ce am citit :(

    RăspundețiȘtergere
  2. :( Păi n-am vrut să sperii pe nimeni, și eu tot acolo voi merge în continuare! Sper să dea drumul la căldură pentru că e nașpa de frig! Variante ar mai fi dar sînt ori super costisitoare și nu se compară ca lungime a bazinului (gen Libra, Hilton, Ocna), ori cam aglomerate cu tot soiul, cum era Neptun-ul cînd m-am încumetat să merg acolo!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ori daca nu vrei sa faci pneumonie vii incoace si te duc la http://www.davidlloyd.co.uk/home/activities/swim
    ..aici merg si eu saptaminal...
    au si jacuzzi si sauna si steam room
    hey, your choice ;)
    x

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey, that sounds really tempting, you know! Bazin fără pneumonie included? Are you kidding me?! Am intrat pe site-ul lor, arată foarte bine! După ce vii încoace și testezi legătura Blue Air, poate mă încumet și trec ”mîneca” :))
    Să văd ce viteză abordez, poate mă lovesc de gîndurile cuiva, care nu are trecut ”renovare”... ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena