Mica publicitate

O parte dintre voi știți că parte din job description-ul meu este să citesc zilnic presa sibiană. Inițial o citesc online, apoi, cînd vin și ziarele tipărite la care are abonament firma, mai răsfoiesc și prin alea. Zilele trecute mi-a sărit în ochi anunțul neamțului Edy, ce-și căuta consoartă pe la noi. Inițial am crezut că era pagina cu morții, că avea poza și încercuit capul lui cu o inimioară și mă gîndeam... ce fantezii mai au unii!!! Am văzut că nu era asta și în următorul ziar am zis să mă uit din nou la rubrica de matrimoniale.
Nu mai era neamţul, dar era:
”Văduv, 63 ani, fără obligații, situație bună, doresc doamnă 60 - 63 ani, POATE SĂ AIBĂ COPII...” Ei nuuu, că are 60 - 63 de ani și e virgină... sau suferă de complexul Adriana Iliescu și are și unul- doi sugari, făcuți în eprubetă... :)))

LATER EDIT: v-am scanat poza lui Edy, anyone interested?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena