Din nou la școală...

Începînd de astăzi sînt mîndra posesoare a doi copii la școală. Astăzi a fost prima zi pentru Arin, avea emoții, era chiar drăguț. Sper ca doamna învățătoare să aibă nervii tari pentru că va fi destul de dificil de trainat piciul să stea potolit în bancă sau să nu vorbească atunci cînd îl apucă pe el, adică tot timpul :). În puținul timp petrecut împreună astăzi a avut ocazia să vadă cam cum e, i-a și spus mamei mele... ”credeam că doar Radu vorbește mult dar văd că Arin e și mai și”!

Oare unde-o fi clasa mea?

Comentarii

  1. Hei....felicitari! Sa vezi cum zboara anii... :)

    Apropo....

    [...]Au trecut atatia ani - de la prima zi de scoala!
    Prin urmare, pentru a participa la concurs trebuie sa narati pe tema „PRIMA ZI DE SCOALA”
    Premiul, fireste ca exista si premiu! Premiul este la alegere, intre:....[...]

    http://gigelitatea.blogspot.com/2009/09/concurs-prima-zi-de-scoala.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-mă că văd deja cînd mă uit ce copii mari am! ;)
    Concursul sună interesant dar nu ştiu dacă îmi mai aduc aminte prima zi de şcoală (asta tot apropos de cum zboară anii...).

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ai si de ce sa fi mandra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Amîndouă avem de ce! Sper că ați petrecut bine la ziua Măruței!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena